گوشه دنج

اللهم لاتکلنی الی نفسی طرفه عین ابدا...

گوشه دنج

اللهم لاتکلنی الی نفسی طرفه عین ابدا...

گوشه دنج

هرچه می نویسم پنداری دلم خوش نیست و بیشتر آنچه در این روزها نبشتم همه آن است که یقین ندانم که نبشتن اش بهتر است یا نانبشتن اش. حقا و به حرمت دوستی که نمی دانم که این را که می نویسم راه سعادت است که می روم یا راه شقاوت؟ و حقا که نمی دانم که این نبشتنم طاعت است یا معصیت؟ کاشکی یکبارگی نادان شدمی تا از خود خلاص یافتمی!.....
عین القضات همدانی/525-492
+ اگر خواندید و حس کردید ثانیه هایتان را هدر داده اید، نگارنده از همین تریبون حلالیت می طلبد.
++اینجا حرف هایی را می نویسم که فکرکرده ام گفتنش بهتر از نگفتنش باشد.پس اینجا "من" را نمی خوانید.چون ممکن است من یعنی ف.قاف مصداق اتم و اکمل "لم تقولون ما لاتفعلون" باشم.

این سومین گوشه دنج من است و اگر جهان را چهارگوشه فرض کنیم، تا این لحظه من سه گوشه آن را فتح کرده ام.(اگر گرد تصور کنیم چطور؟) با این حال حس غریبی به من میگوید بلاگفا که درست شد همه این گوشه ها را رها میکنم و می روم سراغ خانه اولم ...

ف.قاف

نظرات  (۶)

۲۶ خرداد ۹۴ ، ۱۱:۲۳ نیمه سیب سقراطی
وقتی از خونه ت دوری ، بهترین گنج اینه که با دوستات باشی ^_^

+ دوست داشتی میتونی این کد عددی نظرات رو برداری ؛)
پاسخ:
:))) چطوری؟ من بلد نیستم تازه واردم :))
هیچ جا خونه اول آدم نمیشه.
پاسخ:
اوهوم .... :( اصلا نمی تونم دل بکنم ازش :(((
۲۶ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۱۰ مصطفی موسوی
همین شماها که اهل عادت کردن هستید اگه این خصلت رو ترک نکنید ممکنه خدایی نکرده بدجوری به ضررتون بشه ها! خود سازی کنید و ترکش کنید!!
پاسخ:
یه جوری میگین انگار عادت کردن گناه کبیره است :| 
۲۶ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۱۰ خانم انـــــار
ولی اینجا امکاناتش بیشتره مثکه!
پاسخ:
ای آدم فروش از خودبیگانه :| ام الفساد غرب زده :|
۲۸ خرداد ۹۴ ، ۰۰:۴۱ فاطیما کیان
خونم رو دوست دارم ولی خونه ی جدیدم رو بیشتر دوست دارم و خونه ی اول رو هم میارم اینجا این خط این نشون :))
پاسخ:
منم یه جورایی به سادگی اینجا دارم دلبسته میشم :) و البته به امکاناتش :)
۲۸ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۱۶ ایزابلا ایزابلایی
خونه ی جدید و امنت مبارک
پاسخ:
ممنووووووووووون :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">