گوشه دنج

اللهم لاتکلنی الی نفسی طرفه عین ابدا...

گوشه دنج

اللهم لاتکلنی الی نفسی طرفه عین ابدا...

گوشه دنج

هرچه می نویسم پنداری دلم خوش نیست و بیشتر آنچه در این روزها نبشتم همه آن است که یقین ندانم که نبشتن اش بهتر است یا نانبشتن اش. حقا و به حرمت دوستی که نمی دانم که این را که می نویسم راه سعادت است که می روم یا راه شقاوت؟ و حقا که نمی دانم که این نبشتنم طاعت است یا معصیت؟ کاشکی یکبارگی نادان شدمی تا از خود خلاص یافتمی!.....
عین القضات همدانی/525-492
+ اگر خواندید و حس کردید ثانیه هایتان را هدر داده اید، نگارنده از همین تریبون حلالیت می طلبد.
++اینجا حرف هایی را می نویسم که فکرکرده ام گفتنش بهتر از نگفتنش باشد.پس اینجا "من" را نمی خوانید.چون ممکن است من یعنی ف.قاف مصداق اتم و اکمل "لم تقولون ما لاتفعلون" باشم.

باورم نمیشه !!!! بلاگفا راه افتاد و علاوه بر اینکه گوشه دنج قبلیم به کل نابود شد، وبلاگ نازنین اولیم رو هم از بهمن 92 به قبل میاره!! یعنی دو سال زندگی من پوچ!! همه چیز انگار برگشته به دوسال قبل!!

داغدارم !!!!!

دیگه سمت بلاگفا هم نمیرم :"((

ف.قاف

نظرات  (۸)

۰۱ تیر ۹۴ ، ۲۰:۰۴ مصطفی موسوی
به نظرم بقیه شو هم برمیگردونن اما شاید نوشداروی بعد از مرگ سهراب باشه
پاسخ:
سهراب مرد :| نوشدارو دیگه به دردش نمی خوره!!! همه چیش نابود شده :|
۰۱ تیر ۹۴ ، ۲۳:۳۱ خانم انـــــار
نمی گذرم ازشون
پاسخ:
مویم هم :|
۰۲ تیر ۹۴ ، ۰۱:۵۹ نیمه سیب سقراطی
خیلی حس بدی بود وقتی با خوشحالی صفحه رو باز کردم یهو دیدم هیچی از دو سال پیش نیست... هیچیه هیچی... :(

پاسخ:
منم بدجوری ضدحال خوردم :"(
۰۲ تیر ۹۴ ، ۰۴:۱۲ مارکر زرد :)
نه من واقعا اون دو سال رو میخوام . ولی شاید بر نگردم . بلاگ اسکایم نمیمونم
خلاصه وضعتیه!
خودشون گفتن بر میگردونیم :(( بک آپ ندارم :((
پاسخ:
منم بلاگ اسکای رو رها کردم به امون خدا ... احتمالا همین بلاگ بمونم :)
من فکر می کنم برمی گردد .
.اما دیگر هیچ وقت اعتباری که داشت را به دست نمی اورد ..
پاسخ:
اوهوم....منی که اینقد طرفدارش بودم الان اعصابم از دستش خورده :| چه برسه به بقیه :)
سلام سلام
.
آرام باش ببم جان (ان شاءالله که درست میشه و می تونیم کل آرشیومون رو داشته باشیم... ضمنا فقط سال 93 پرید و همین دوماهه 94 ها... البته جای تاسفه که آخرین نسخه پشتیبان بلاگفا مربوط می شه به بهمن 92!!)
.
این نیز بگذرد
پاسخ:
خخخخخخ خوب وبلاگ قبلی من از اواخر 93 شروع بکار کرده بود :دی ولی وبلاگ اولی م نابود شد و بیشتر ناراحت اونم :"(
۰۷ تیر ۹۴ ، ۰۰:۲۳ عــ ـاکـ ـف ...
خوش به حالتون که حالا یه سری از پستاتون بوده!!!
برای من که کللللا حذف شد!!
 :/
پاسخ:
دوتا وبلاگ داشتم :) اونی که قدیمی تر و عزیزتر بود به کل نابود شد و اونی که جدیدتر بود آرشیوش اومد همینجا :)
۰۷ تیر ۹۴ ، ۱۳:۲۱ فاطمه سادات
ناراحت نباش!
وبلاگ منم کلا داغان شد!
جالب اینجاست بلاگفا حتی ثبت نامم هم نمیکنه:/
پاسخ:
نه دیگه بی خیالش شدم :) فعلا آرشیو وب دومم منتقل شده اینجا و به همین بلاگ راضیم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">